کولر آبی SK800-B سنگر کارابعاد: ۷۳۰x۷۳۰x۸۵۰ سانتیمتر ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰ حداکثر قدرت باد دهی: ۶۰۰۰ جنس بدنه: گالوانیزه میزان ورودی آب: ۴۴۲۰ :وشش رنگ کاتافورس :نگ سفید پودری الکترواستاتیک با قدرت هوادهی بالا مجهز به سیستم آبرسانی جدید دارای پوشال دو طرف دوخت کمترین لرزش و صدا نگ الکترو استاتیک مقاوم
ادونیس کولر آبی پوشالی 6000 مدل KC60
ادونیس کولر آبی پوشالی 4000 مدل KC40
کولر توان مدل 7000 موتور :3/4 فاز :تک فاز پمپ : 1/60 وات : 220
کولر ابی پوشالی توان 3500 موتور :1/3 فاز :تک فاز پمپ : 1/60 وات : 220
کولر توان مدل5500 موتور :1/2 فاز :تک فاز پمپ : 1/60 وات : 220
کولر آبی SK600-B سنگر کار ابعاد : ۸۷۰x۸۷۰x۱۰۰۰ سانتیمتر جنس بدنه : گالوانیزه حجم کولر : ۵۵۰۰ میزان ورودی آب: ۴۴۲۰۰ ولتاژ ورودی برق : ۲۲۰ :پوشش رنگ کاتافورس :رنگ سفید پودری الکترواستاتیک :کمترین لرزش و صدا :رنگ الکترو استاتیک مقاومتی بالا :مجهز به سیستم آبرسانی جدید :دارای پوشال دو طرفه
کولر آبی SK400-B سنگر کار جنس بدنه :گانوانیزه قدرت موتور :1.3 اسب بخار :پوشش رنگ کاتافورس :رنگ سفید پودری الکترواستاتیک :با قدرت هوادهی بالا :مجهز به سیستم آبرسانی جدید :دارای پوشال دو طرف دوخت :کمترین لرزش و صدا :رنگ الکترو استاتیک مقاوم دارای :کلید محافظ جام
کولر آبی IS 80 S ایران شرق سلولزی مجهز به کلید محافظ جان مجهز به صفحه کلید لمسی و تایمر خواب مجهز به ترموستاتیک تنظیم دمای محیط مجهز به ریموت کنترل تا برد 200 متر کلید دو قطبی دارای بدنه عالی دارای پنل سلولزی
کولرآبی IS60 ایران شرق مجهز به کلید محافظ جان مجهز به صفحه کلید لمسی و تایمر خواب مجهز به ترموستاتیک تنظیم دمای محیط مجهز به ریموت کنترل تا برد 200 متر کلید دو قطبی دارای بدنه عالی
مجهز به کلید محافظ جان مجهز به صفحه کلید لمسی و تایمر خواب مجهز به ترموستاتیک تنظیم دمای محیط مجهز به ریموت کنترل تا برد 200 متر کلید دو قطبی دارای بدنه عالی
مجهز به کلید محافظ جان مجهز به صفحه کلید لمسی و تایمر خواب مجهز به ترموستاتیک تنظیم دمای محیط مجهز به ریموت کنترل تا برد 200 متر کلید دو قطبی دارای بدنه عالی
فروشگاه لوازم خانگی دهقان در تاریخ 1385/4/2 در یزد بلوارشهید دشتی افتاح گردید. این فروشگاه با مدیریت آقای حاج احمد دهقان منشادی با فروش محصولات و برندهای معتبر آن روزها مانند ارج، آزمایش، انیورسال، بوران، پارس خزر، پاناسونیک و غیره شروع به کار کرد. و خدا را شکر جایگاه خوبی در منطقه پیدا کرده است، پس از آن در تاریخ 1399/10/2با شرایط بازار فروش آنلاین به دست گروه فنی مجموعه لوازم خانگی ایست بازار کلید خورد. استراتژی ایست بازار ازهمان ابتدا خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حد اکثری مشتریان عزیزمان بوده است. ما موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتری خود می دانیم زیرا آگاه هستیم که در دنیای امروزی و با وجود وسایل پیشرفته ارتباطی و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتری تنها برگ برنده ی ما خواهد بود. مدیریت مجموعه ایست بازار
در شبکه های اجتماعی