توان 960-1140 وات فشار بخار 15 بار قابلیت تولید کف شیر مخزن 1.25 لیتر سیستم خاموش شدن خودکار امکان تنظیم غلظت قهوه قابلیت درست کردن اسپرسو،قهوه و کاپوچینو دارای دفترچه راهنمای فارسی
توان 1000 وات کاسه 5 لیتری دارای 3 عدد سری همزن سایز بزرگ حرفه ای جنس سری های همزن استیل دارای 6 دور سرعت دارای محافظ غذای روی کاسه
توان 800 وات پنل لمسی دارای 5 دور سرعت دارای حالت پالس دارای قطع کن قطره پارچ شیشه ای و خوردکن واسیاب پلاستیکی بدون لرزش دارای قفل ایمنی
دارای 18 ماه گارانتی دارای توان 1500 وات دارای تیغه فولادی زد زنگ دو سرعته و دارای چرخش معکوس دارای قیف سوسیس ساز دارای کبه ساز دارای در پوش برای سینی دارای موتور قدرتمند گیر بکسی مسی دارای بدنه آلومینیوم و پلاستیک دارای سیستم قطع کنندگی برق، هنگام داغ شدن بیش از حد دستگاه
بیسمارک ابمیوه گیری دیجیتال تک BM2380
کره گیر برقی خونگی ۱۳ لیتری PARSONIC پارسونیک بدنه از جنس آلومینیوم مقاوم با پوشش رنگ کره ای جنس پروانه از مونو المنیوم مثلثی دور موتور ۱۳۰۰۰ دور در دقیقه ضخامت مخزن ۲ میلیمتر نوع موتور الکتروژن ضمات 12 ماهه برچسب انرژی A
کره گیر برقی ۲۰ لیتری PARSONIC پارسونیک مخزن ، بدنه و درب از جنس آلومینیوم مقاوم با پوشش رنگ کوره ای جنس پروانه مونو المنیوم ضخاممت مخزن و بدنه ۲ میلیمتر ضمانت 12 ماه نوع موتور الکتروژن ساخت ایران
بیسمارک چای ساز مدل BM2284 قطع خودکار 2200 وات قوری وکتری پرکس نشکن نگه داشتن دما بصورت دلخواه
بیسمارک اسپرسوساز مدل 222 بدنه تمام استیل فشار بخار 20 بار دارای دو ترموستات دارای فیلتر تک و دو کاپ توان مصرفی 1000 وات
این محصول اصل و با گرانتی شرکتی می باشددارای کتری با ظرفیت 2 لیتری دارای توان 2200 وات دارای دما 50 تا 100 درجه دارای المنت حرارتی پنهان قابلیت چرخش 360 درجه دارای 18 ماه گارانتی دارای قوری با ظرفیت 1 لیتری سیستم خاموش شدن خودکار جنس کتری و قوری پریکس
فروشگاه لوازم خانگی دهقان در تاریخ 1385/4/2 در یزد بلوارشهید دشتی افتاح گردید. این فروشگاه با مدیریت آقای حاج احمد دهقان منشادی با فروش محصولات و برندهای معتبر آن روزها مانند ارج، آزمایش، انیورسال، بوران، پارس خزر، پاناسونیک و غیره شروع به کار کرد. و خدا را شکر جایگاه خوبی در منطقه پیدا کرده است، پس از آن در تاریخ 1399/10/2با شرایط بازار فروش آنلاین به دست گروه فنی مجموعه لوازم خانگی ایست بازار کلید خورد. استراتژی ایست بازار ازهمان ابتدا خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حد اکثری مشتریان عزیزمان بوده است. ما موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتری خود می دانیم زیرا آگاه هستیم که در دنیای امروزی و با وجود وسایل پیشرفته ارتباطی و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتری تنها برگ برنده ی ما خواهد بود. مدیریت مجموعه ایست بازار
در شبکه های اجتماعی