شاخهها
درحال حاضر محصول پرفروشی وجود ندارد
شرکـت ایده نوین سامان قشم دارنده برند “بیسمارک” با هدف رفع نیازهای اساسی و ارتقای سطح کیفی زندگی و با استفاده از جدید ترین دستاوردهای فناوری در جهان، طراحی و تولید شده است. کیفیت و کارایی بسیار مطلوب محصولات آن و ایجاد شبکه گسترده خدمات پس از فروش و سرویس گارانتی در سراسر کشور به منظور رعایت اصل مشتری مداری، توانسته جایگاه مناسبی را در بین مصرف کنندگان بیابد. بیسمارک با طیف وسیع محصولاتی نظیر : مایکروویو،لباسشویی، انواع اتو، انواع جاروبرقی، ظرفشویی، اجاق گاز ، آبسردکن و چایساز، قهوهساز، ساندویچساز، پلوپز، آرامپز، سرخکن، چرخ گوشت و ... سهم بالقوه ای از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است.
شرکـت ایده نوین سامان قشم دارنده برند “بیسمارک” با هدف رفع نیازهای اساسی و ارتقای سطح کیفی زندگی و با استفاده از جدید ترین دستاوردهای فناوری در جهان، طراحی و تولید شده است. کیفیت و کارایی بسیار مطلوب محصولات آن و ایجاد شبکه گسترده خدمات پس از فروش و سرویس گارانتی در سراسر کشور به منظور رعایت اصل مشتری مداری، توانسته جایگاه مناسبی را در بین مصرف کنندگان بیابد. بیسمارک با طیف وسیع محصولاتی نظیر : مایکروویو،لباسشویی، انواع اتو، انواع جاروبرقی، ظرفشویی، اجاق گاز ، آبسردکن و چایساز، قهوهساز، ساندویچساز، پلوپز، آرامپز، سرخکن، چرخ گوشت و ... سهم بالقوه ای از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است.
بیسمارک ابمیوه گیری دیجیتال تک BM2380
کنترل از راه دور تایمر ۸ ساعته ۳ کنترل سرعت نویز پایین منطقه دمیدن بزرگ ۵ برگ تیغه شفاف عملکرد جریان باد خودکار قابل تنظیم ارتفاع
وزن سبک کاربرد راحـت استفاده آسان دارای لولـه تلسکوپی آلومینیومی قدرت ۶۰۰ وات مکش قدرتمند دارای دو سری برس برای مبلمان یک نازل کف وپله ها سری همه کاره برای چـوب، دستگیره، پله چرخش ۱۸۰درجه فیلتر هیپای ۵ لایه ۱۰ متر سیم استفاده بصورت غيـر ایستاده مناسب مبل و ماشین
فروشگاه لوازم خانگی دهقان در تاریخ 1385/4/2 در یزد بلوارشهید دشتی افتاح گردید. این فروشگاه با مدیریت آقای حاج احمد دهقان منشادی با فروش محصولات و برندهای معتبر آن روزها مانند ارج، آزمایش، انیورسال، بوران، پارس خزر، پاناسونیک و غیره شروع به کار کرد. و خدا را شکر جایگاه خوبی در منطقه پیدا کرده است، پس از آن در تاریخ 1399/10/2با شرایط بازار فروش آنلاین به دست گروه فنی مجموعه لوازم خانگی ایست بازار کلید خورد. استراتژی ایست بازار ازهمان ابتدا خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حد اکثری مشتریان عزیزمان بوده است. ما موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتری خود می دانیم زیرا آگاه هستیم که در دنیای امروزی و با وجود وسایل پیشرفته ارتباطی و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتری تنها برگ برنده ی ما خواهد بود. مدیریت مجموعه ایست بازار
در شبکه های اجتماعی